Økonomiassistent søges
Har du lyst til at udarbejde regnskaber og påvirke regnskabsprocessen? Brænder du for at give kunderne en god og professionel service? Ønsker du ny inspiration, og har du lyst til at udvikle dig selv fagligt og personligt! Og har du lyst at være med på en spændende digital rejse henover de næste år, så mangler vi lige dig!
Vi er 50 kollegaer, der rådgiver og servicerer landmænd, gartnere og andre erhvervsdrivende i udvikling og drift af deres virksomhed fra A til Z gennem vores afdelinger for økonomi & regnskab, planteavl, løn & HR, ejendomshandel og jura. Vi er ambitiøse og vil både udvikle og vækste vores forretning ved at skabe værdi for vores kunder.
Vores rådgiverteam arbejder sammen om at optimere rådgivningen til den enkelte virksomhed. Vi er på en spændende rejse og har brug for dig.
Hver dag tænker vi i at være en arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, har gode arbejdsbetingelser i hverdagen, medindflydelse og mulighed for udvikling på et højt fagligt niveau. Kun på dén måde, kan vi levere de bedste ydelser til vores kunder. Vi er kendt for nærvær og personlig rådgivning og går på arbejde hver dag med stolthed og en vilje til at hjælpe hinanden.
Dine primære opgaver
- Regnskabsopgaver med bogføring og momsopgørelser,
- Opgørelse af skatteregnskaber og årsrapporter
- Digitalisering af regnskabsproduktionen fra virksomhed til økonomisystem
- Mulighed for andre specialer – afhængig af dine ønsker og specialer
- Kundekontakt
Vores forventninger til dig
En høj faglighed, og gerne med 3-4 års erfaring fra en tilsvarende stilling
- Erfaring med årsregnskaber på personlige virksomheder samt selskaber.
- Gerne HD 1 og HD 2 i økonomi og regnskab
- Du har erfaring med SKAT
- Gerne kendskab til Ø90 og InterCount
- Du har et digitalt mindset
- Du er bruger af MS-Office Word og Excel og har flair for IT
- Du har overblik og forretningssans
- Du er god til at kommunikere og samarbejde
- Du er en kompetent sparringspartner for både kunder og kolleger, og du evner at rådgive og vejlede
- Du kender årshjulet og ved at en del arbejde foregår i foråret og har lidt mere frihed hen over året
Vi tilbyder
- Engagerede kollegaer, godt arbejdsfællesskab og uformel omgangstone
- Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejdsdage
- Uddannelse tilpasset dine kompetencer og udviklingsmål
- Pensionsordning og sundhedsforsikring
Du får et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med mulighed for selv at påvirke din arbejdsdag.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Mette Engel:
Sådan søger du stillingen
Send din motiverede ansøgning med CV til HR-ansvarlig Christina Lindegaard:
Vi behandler ansøgninger og kalder til samtaler løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig!